donderdag 1 augustus 2019

EK 2019 Bratislava


De Nederlandse delegatie bij het European Youth Chess Championship 2019 in Bratislava bestaat uit 19 deelnemers, 5 coaches en 8 ouders. Bijzonder is dat zowel de kersverse Nederlands kampioen GM Lucas van Foreest, als ook de nog kersversere Open Nederlands kampioen IM Casper Schoppen deel uit maken van deze jonge groep talenten.

De toernooisite: http://www.eycc2019.eu/
De resultaten van de Nederlandse deelnemers zijn zoals altijd op chess results te volgen: https://chess-results.com/tnr459968.aspx?lan=1&art=25&fedb=NED&turdet=YES&flag=30
Als coaches zijn mee GM Dimitri Reinderman, GM Sipke Ernst, IM Robert Ris, GM Peng Zhaoqin en IM Merijn van Delft.

De heenreis ging voorspoedig en inchecken in het hotel ging soepel. Dat is wel eens anders geweest! Ook de jongens die nog in Dieren actief waren, zijn inmiddels in aantocht.

Op dit blog kunt u de komende dagen uitslagen, verslagen en foto's verwachten. De gespeelde partijen worden niet hier gepubliceerd (om de concurrentie niet onnodig wijzer te maken), maar dagelijks per email verspreid onder de crowdfunders en andere sponsors van onze jeugdtalenten.

Kijk op https://sport.talentboek.nl/ welk Nederlands talent nog een steuntje in de rug kan gebruiken. Ook als het EK al is begonnen, kunt u nog (een bedrag naar keuze) sponsoren, om 's avonds de gespeelde partijen van de Nederlandse deelnemers te ontvangen. Indien de crowdfunding actie op talentboek al is afgesloten, kunt u een mailtje sturen naar merijnvandelft@gmail.com voor een sponsorafspraak met uw favoriete speler.

3 opmerkingen:

  1. seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is baba osagiede, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe ik mijn huwelijk heb kunnen redden.
    Ben getrouwd en 35 jaar oud, kom uit Monaco. Ik ben 7 jaar getrouwd met mijn man Kennedy, we hebben 2 kinderen. Mijn huwelijk met mijn man is altijd geweldig geweest totdat er vanuit het niets een derde partij binnenkwam. Het begon allemaal toen ik de nauwe band tussen Jonathan en zijn zogenaamde secretaris begon te observeren. Ik had hem zelfs benaderd over de secretaris en hij zegt dat ze gewoon vrienden zijn. Ik wist dat dit allemaal leugens waren op de dag dat ik een paar liefdesberichten op zijn telefoon zag van zijn secretaresse, ik hem ermee confronteerde, onmiddellijk laaide hij op en vroeg me welk recht ik had om te temperen met zijn telefoon, ik vertelde hem dat ik het ging rapporteren hij en de secretaris van zijn bedrijfsleider, onmiddellijk stuiterde hij op me toen hij dat hoorde en begon me te slaan, onze kinderen begonnen zelfs te huilen. Ondanks zijn houding was ik nog steeds bij hem, hij stopte soms met slapen thuis, in de mate dat hij zelfs het huis uit pakte en met zijn secretaresse begon te vertrekken, hij verliet me met onze kinderen. Ik was in tranen, ik had niemand om naar toe te rennen omdat ik alleen maar wilde dat mijn man naar huis terugkeerde, totdat ik Dr. Ajayi tegenkwam hij vertelde me dat de oorzaak van mijn problemen was dat mijn man een slechte betovering had gehad dat het waren niet zijn heldere ogen. Hij vertelde me dat hij een paar spreuken ging uitspreken en mijn man zal bij me terugkomen en hij vertelde me wat ik zou doen. Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat het nog geen zeven dagen duurde voordat mijn man bedelend naar huis terugkeerde en zo nuchter dat mijn familie weer bij elkaar is. Allemaal dankzij Dr Ajayi, u kunt contact met hem opnemen via zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen